چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرپل ذهاب
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

مرزبان بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرپل ذهاب در این نشست ضمن خیر مقدم به اعضاء شورای فرهنگ عمومی پس از ارائه گزارش مختصری از روند مصوبات نشست های قبل این شورا دستور کار نشست را با موضوع 1- برنامه های دهه امامت و ولایت و 2- تشکیل شورای فرهنگی در روستاها بیان نمود.

وی اظهار داشت دهه امامت و ولایت از روز  شنبه 12 مهر ماه آغاز و تا 21 مهر ماه  که روز عید سعید غدیر خم می باشد ادامه دارد.

بساطی در ادامه افزودند غدیر فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت امامت و ولایت در جامعه است و باید از این فرصت برای تبیین نقش و جایگاه امامت در جامعه استفاده شود و سعادت و عزت و سربلندی انسان در گرو حمایت از امامت و ولایت است وی افزود غدیر سرچشمه جوشان ولایت و پیام آن استمرار حکومت الهی و استقرار پیام  نبوت است.

در ادامه حجت الاسلام صفدری امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به آیه ولایت سخنانی بیان نمودند.

وی افزود زیر بنای مسائل کشور فرهنگ صحیح است که در قرآن به آن اشاره گردیده است ایشان افزودند بحث امامت بحث انتخاب نیست چون خداوند به پیامبر (ص) فرمود این موضوع ولایت را به همگان اعلام بفرما وی بیان داشت موضوع امامت و ولایت اگر مورد غفلت واقع شود اسلام و رسالت پیامبر(ص) زیر سوال می رود.

صفدری در ادامه گفت : از آنجا که پیامبر اسلام (ص)  آخرین پیامبر بودند باید تکلیف جانشین بعد از خود را برای مردم تعیین می نمودند بنابراین در حجه الوداع در حضور هزاران نفر حضرت علی (ع) را بعنوان جانشین خود برای امامت تعیین نمودند.

در این نشست اردشیر حیدری معاون فرماندار  با تبریک فرارسیدن دهه امامت و ولایت گفت : رمز پیروزی ما تمسک جویی به ولایت و امامت است  و باید این موضوع  از همان ابتدا برای قشر کودک و نوجوان نهادینه شود.

حیدری افزود باید با هماهنگی ادارات و برنامه ریزی بهتر بتوانیم برنامه های در خور دهه امامت و ولایت برگزار نماییم .

در پایان نشست پس از بحث و تبادل نظر اعضاء 9 مصوبه به تصویب رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com